Владислав Хохлан: "Сцена проєкту "Голос країни" не порівнюється ні з чим"

27.04.2022

Джерело: Instagram сторінка Владислава

Кожна людина вимірює успіх по-різному. В чому його вимірюєте ви Владиславе?

- На правду, це дуже філософське запитання. Перше, що мені спало на думку, що успіх для мене - це почуття того, що тебе поважають вдома, в компанії друзів, на роботі та у справі, якою ти займаєшся. Найбільше я радію власному успіху у справі, що дає мені внутрішній і душевний спокій - це спів.

Так, саме через спів Вінниця дізналась, хто такий Владислав Хохлан. Яким був шлях до цього успіху?

- Ну можливо, це вже сказано занадто пафосно, не настільки я вже і успішний, люди просто знають мене, деякі люблять, як я співаю. 

З чого все починалось, коли ви вирішили розвивати себе у музиці і чому?

- Все почалося ще зі школи. Я з міста Калинівка, будучи ще школярем співав майже на всіх концертах у школі. Мені подобалось бути у центрі уваги, мій талант навіть домагав мені з оцінками, бувало. Після школи я вступив до Погребищенського медичного коледжу, адже професія медика - це перспективно і відповідально, про музичну освіту навіть не думав, а дарма. Після закінчення медичного коледжу, вступив у Вінницький державний педагогічний університет, на факультет біології. В університеті я також реалізовував себе, як творчу особистість, брав активну участь в усіх культурних подіях. Через певний проміжок часу, мама задала мені питання, чи саме з біологією я хочу пов'язати своє життя. Саме в той момент я задумався і вирішив кардинально змінити своє життя я перевівся навчатися на факультет музичного мистецтва, про що не пожалкував жодного разу.

Тобто ВДПУ став ніби поштовхом до нових вершин?

- Не зовсім звичайно, але надію на майбутнє він мені посіяв. Саме у ВДПУ я розпочав свій шлях, саме тут я навчався і розвивав себе в плані музики. Я приходив в університет о 8 ранку і виходив о 20:00, мені було цікаво розвиватись у сфері, де я бачу власне майбутнє.

Яким був ваш репертуар в університеті?

- Всі порівнювали мене з Олегом Винником, дуже багато його пісень я переспівав, людям подобалось. Також я співав все, що потрібно було вивчити за програмою, інколи це було нудно, адже вивчати довгі і ні для чого не потрібні твори, не завжди приносило задоволення. Я розумів, що я міг витратити цей час на щось більш потрібне для мене, як особистості.

Зараз про найцікавіше. Що стало поштовхом до участі в проекті "Голос країни"?

- Я давно мріяв портапити туди, але чекав моменту, коли сам буду відчувати свою готовність до такого рівня сцени. Всі постійно запитували мене чому я не йду на "Голос країни", чи "Х фактор", а я просто хотів "дорости" до таких проєктів, я хотів показати гідний результат, а не просто взяти участь. Саме на карантині я зрозумів, що даний час настав, або зараз, або ніколи.

Чи очікували ви що до вас повернуться тренери?

- Чесно сказати ні. Я думав, що до мене не повернеться ніхто, чомусь не вірив в себе, хоча готувався плідно та довго.

До кого ви б пішли в команду, у випадку якщо всі тренери повернулись?

- До Наді Дорофеєвої. Для мене саме вона є зразком сучасної української музики. Хоча я не очікував, що до мене розвернеться хоча б хтось, але хотів бути лише в її команді.

Що ви відчували, коли на батлах Надія Дорофеєва обрала не вас, а вашого конкурента Петра Чернишенка?

- Звичайно, що мені було прикро, але я занадто вірю в долю, якщо вона так розпорядилась, значить так і мало бути. Я пообіцяв повернутись і обов'язково зроблю це, потрібен лише час.

З яким виступом ви можете порівняти виступ на сцені "Голос країни"?

- Таке не порівнюється. Сцена проєкту "Голос країни" не порівнюється ні з чим. Навіть перші мої виступи в школі, в коледжі, коли я хвилювався, в мене трусились руки і ноги, це ніщо в порівняні з тим, які відчуття переповнювали мене на сцені проєкту "Голос країни". Я навіть не можу розповісти, які емоціії я відчував в той момент, не знаю з чим це можна порівняти.

Чим ви займаєтесь зараз?

- Я викладаю у ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, мене взяли викладачем на рідну кафедру. Також я далі розвиваю себе у музиці, раніше  писав власні пісні "у шухляду", зараз планую про випуск моєї авторської пісні. Планується, що 29 березня її можна буде почути на всіх платформах.

Яким ви бачите своє майбутнє?

- Не люблю загадувати наперед, але своє майбутнє я пов'язую лише з музикою. Я не збираюсь зупинятись на тому, що є на даний момент. Я планую випускати свої авторські пісні, думаю над дуетом, а з ким це поки таємниця. 

Чи бажаєте ви стати дуже відомим та успішним?

- Не буду соромитись і відповім "так". Звичайно, мені хочеться бути відомим, аби про мене говорили і захоплювались моїм талантом не лише у Вінниці. Успіх для артиста займає вагому роль його творчості, якщо ти досягнув цього успіху, значить ти працював не дарма. Зараз я стою на шляху до успіху і продовжую впевнено крокувати вперед.

Дякуємо Владиславе, за чудову розмову. Ми бажаємо вам успіхів у вашій творчій справі і знову чекаємо вас на сцені проєкту "Голос країни". Ми будемо тримати за вас кулачки і вірити, що наш вінницький голос неодмінно переможе.






Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати