Чоловік, який полюбляє підбори

06.05.2022

Відкриє нашу лінійку найцікавіших людей світу американець - Mark Bryan

Часто люди соромляться носити те, що їм дійсно подобається, і те, в чому вони почуваються стильними, гарними та впевненими. Але це все не про Марка Браєна, який уже багато років носить підбори та спідниці.

61-річний американський інженер-робототехніки Марк, родом із США, вже як 11 років проживає в Німеччині, має своє ексклюзивне хобі: американець поєднує чоловічі предмети гардеробу з жіночими, щоб довести, що одяг «немає гендера». Також він додає, що має право носити все, що забажає. Чоловік зазначає: «Я в тому віці, коли мені байдуже, що думають люди, або я їм подобаюся, або я їм не подобаюся».

Марк описує себе як: «гетеросексуальний, щасливий у шлюбі чоловік та прекрасний батько 3-х дітей, який любить машини марки Porsсhe, красивих жінок і носити підбори та спідниці». Марк може одягати такий образ сім днів на тиждень, навіть вийти у магазин за продуктами, але є все-таки одне місце - це футбольне поле, де Марк тренер, там він відданий учням на всі сто відсотків.

Його улюблені жіночі речі - це 13-сантиметрові шпильки та спідниці-олівці, Марк любить одяг, що гарно лягає по фігурі, та не радить дівчатам носити оверсайзні образи, бодай, вважає, що дівчина має бути тендітною та яскравою, щоб подобатись чоловікам. Блогер носить відомі бренди: Gucci, Prada, Louis Vuitton та багато інших. Пояснює: «Не найзручніший одяг, але мені дійсно подобається, як підбори виглядають із вузькою спідницею з високою талією».

Марк прославився після того, як почав вести сторінку в соцмережі Instagram, де постав перед глядачем солідним чоловіком, до пояса одягненим у традиційні сорочки або піджаки, а нижче - у мініспідниці, спідниці-олівці, та туфлі на підборах. Блог Марка став на стільки популярним, що його почали запрошувати на модельні зйомки. Зокрема, він знявся для британського журналу FGUK, а також для голландського лейблу Ninamounah та Interview Magazine.

«Я працюю з Louboutin, Jimmy Choo: вони надсилають мені взуття, які я використовую для фотосесій, після, я їх відправляю назад», - каже Марк.

Без цього «айдола» моди не може обійтися жоден модельний подіум, ось деякі з показів, де він засвітився як учасник, - це Paris Fashion Week, New York Week of Fashion тощо.

Найцікавіше, що дружина Марка, з якою він уже 11 років у шлюбі, часто пропонує йому сама, що одягнути на роботу. Діти - головні фанати батька, вони радяться з ним, що коли і куди одягти, з чим поєднати. Також власні іміджеві секрети він розкриває багатьом зіркам зі всього світу, наприклад, українській співачці Анастасії Каменських та іншим селебріті.

А на питання, чому він почав одягати такі образи, дізнаєтесь відповідь у відео... 

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати