А що для вас успіх?

04.05.2022

Кожна людина вимірює успіх по-різному. Ми вже не вперше повторюємо дану фразу у даному проєкті, тому вирішили дізнатись у пересічних громадян, що для них означає успіх.

"А що для вас успіх?"

Людмила, 19 років, студентка 2 курсу Вінницького педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, спеціальності "Дошкільна освіта".

- На даний час для мене успіх - це хороші оцінки на сесії, а в загальному - це здоров'я усіх рідних та друзів.

Олексій, 28 років, стоматолог

- Хороша робота із "адекватною" заробітньою платою, коли вистачає на власні потреби та забезпечення сім'ї.

Олена, 36 років, домогосподарка

Успіх - це здорова та щаслива сім'я. Коли ти молода мама і в тебе двоє дітей, ти вимірюєш успіх лише в тому, що твої діти здорові, нагодовані та щасливі, більше тобі нічого не потрібно.

Світлана, 31 рік, юрист

- Ми живемо в час, коли без грошей ти не можеш бути щасливм та успішним. Можливо це сказано грубо, але це саме так. Куди не глянь потрібні кошти, тому успіх для мене - це можливість заробити кошти і бути впевненою в завтрашньому дні.


Микола, 25 років, на даний момент не працює, повернувся із заробітків у Чехії

- Успіх - це робота про яку ти мріяв, робота яка приносить тобі не лише кошти, але і задоволення. Я говорю з власного досвіду, адже повернувшись із заробітків я зрозумів, що робота приносила мені лише гроші, але задоволення від неї не було, я чекав коли швидше це закінчиться і зможу поїхати додому. 

Галина, 70 років, пенсіонерка

- Для мене успіх - це прокинутись зранку, бути здоровою і проживати ще один день життя. Коли я була молодшою то вимірювала успіх у роботі, грошах і це також було правильно, адже постійно варто прагнути до кращого життя.

Вікторія, 13 років, школярка

- Успіх - це гарно закінчити школу, вступити в університет, потім знайти хорошу роботу для того аби заробляти гроші. Мама постійно повторює мені, щоб я хорошо навчалась, бо тоді зможу успішно будувати свою кар'єру.

Вероніка, 27 років, адміністратор готелю

- Для кожної людини свій успіх. Для зірок та блогерів - це збільшення їх аудиторії, визнання людей. Особисто для мене успіх - це можливість поїхати відпочити, отримати премію на роботі чи підвищення. Я вимірюю успіх у проявах того, як я можу зробити своє життя кращим, для цього я постійно розвиваюсь і наполегливо крокую вперед.

Ось такі різні відповіді надавали нам люди, їх думки повністю залежать від їх віку та переконань, це вкотре доводить вже культову цитату цього проєкту: "кожен вимірює успіх по-різному".





Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати